fredag 13. november 2009

NBA: nattens kamper

Kun to kamper ble spilt i natt, Crabs - Heat og Suns - Lakers. Den vanskeligste kampen å forutse var nok Crabs - Heat, og det ble relativ jevn. Såpass jevn at denne kampen skal jeg sitte meg ned å se i sin helhet i helgen. Suns har spilt en del bortekamper og var nok seige i beina, når jeg ser på boxscore'n så ser jeg de kuttet minuttene til startingen drastisk og holdt spillerne på rundt 22 min. Så det kan jo tyde på at de tidlig i kampen innså at det skulle bli tøft og valgte å spare spillerne sine.



Wade, som byttet skosponsor i sommer, nektet å spille med sine "egne"Converse Wade IV i fjor og det ble vel allerede da lagt grunnlag for å skifte av sponsor. Mulig Jordan-skoene påvirker Wades egenskaper, sjekk ut highlightsene og følg nøye med når en viss brasilianer på Crabs blir misbrukt på det groveste. Herre min! Den brasilianske Hårek'en flakser bakover og halvveis ruller oppetter beskyttelsesplaten på stativet. Absurd! Jordan sitter å ser på å kan knapt tro sine egne øyne, det er umulig å få en bedre promoslipp av skoen han$

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

©2009 www.STAVANGERBASKET.com | authors:Gravy / Pistol Pete