fredag 8. januar 2010

Landslaget er sponset av Möller's

Til min store overraskelse ser jeg at det norske landslaget i basket har inngått en sponsoravtale med Möller's og brukes nå til å promotere omega 3. Det er jo egentlig en logisk kobling her, basket er sunt og omega 3 er sunt, men er egentlig omega 3 sunt? Vi kunne lese i går i VG at mattilsynet skal undersøke om harskning av fettet i kapslene utgjør fare for oss og om produksjonsforholdene i Sør-Amerika (som det meste fiskefettet kommer fra) påvirker denne prosessen.




”Jeg tar Möller’s Omega-3 fordi da vet jeg at jeg får den daglige dose omega-3 jeg trenger for å holde meg frisk og yte mitt beste.” Orji Okoroafor

Seriøst, tekst og bildet er hentet fra basket.no sine sider. Han ser veldig staut ut der på bildet med omega3-pakken sin i hånden Fnis, fnis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

©2009 www.STAVANGERBASKET.com | authors:Gravy / Pistol Pete