torsdag 7. januar 2010

EA børster støv av NBA Jam

Spillgiganten Electronic Arts har bestemt seg for å lage en ny versjon av gode gamle NBA Jam, som mange av oss husker fra tiden når spilleautomatene var jeve ting. NBA Jam er tidenes mest innbringende spill som har vært på spilleautomat og ble etter hvert port'et over på andre konsoller.

Jeg smilte bredt når jeg kom over denne nyheten, men når jeg nærmet meg slutte på artikkelen gikk jeg fra glad til mektig irritert på uhyre kort tid. De nepene på EA har latt Nintendo kjøpe ekslusive rettigheter og spillet skal altså bare slippes på Wii. Kan noen se for seg å spiller NBA Jam med en fjernkontroll som de fekter i luften med? Dette lukter kjempetabbe.

Kan noen vær så vennlig starte en facebook-gruppe eller noe slik at vi får dette på samtlige konsoller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

©2009 www.STAVANGERBASKET.com | authors:Gravy / Pistol Pete